dimarts, 26 de maig del 2020

Proposta Dimarts 25 de Maig

Bon dimarts a tothom! 

Com va anar ahir la bufada? Vareu repartir pintura per tota la casa? jejeje La veritat és que és una activitat molt senzilla y queda molt original. M'han agradat molt totes les fotos que m'heu enviat. 
Artistes!


via GIPHY

Avui passarem per l'ambient de Divermates per fer la nostra proposta. Vos agrada la pizza? Sí!!!!! A jo també, sóc una fan incondicional! Així que he pensat que seria molt divertit fer la nostra pròpia pizza contant els elements que voleu passar-hi. La proposta es pot fer de diferent formes, depenent del material que tingueu a casa. 

1- Aquí vos penjo les parts d'una pizza: de manera que podeu imprimir-les pintar-les i crear la vostra pizza aferrant-les. I si vos animeu podeu fer les pizzes dels membres de ca vostra. Després d'acabar cada pizza heu de contar quants elements heu posat de cada aliment.







2- Aquí teniu una pizza ja creada, si voleu, només heu de repassar les lletres y recordar el seu so i contar els ingredients que porta. 

                       


3- I una tercera (que seria més d'ampliació) és la de contar els elements per sumar quants ingredients té en total la pizza. Sé que surt un número prou alt, però podeu treballar la sèrie numèrica i posar a prova al vostre infant sortint de la seva zona de confort. 




Vos agrada? Jo ja tinc gana i tot jejeje
Estic esperant les vostres pizzes, dic les fotos per veure quines són les vostres pizzes favorites.


💖💖💖No oblideu mai que vos estimo molt!💖💖💖

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada